logo drogi kaszubskiej

Piknik Rodzinny Miłośników Pojazdów Zabytkowych i XVI Wystawa Pojazdów Zabytkowych - Tuchola 7-9 lipca 2017 r.

Tucholską imprezę zaplanowaliśmy już dawno jako wyjazd rodzinno-klubowy i tak też się stało. Old Bike Club Poland pojawił się w komplecie. Piątek był dniem przyjazdu i zakwaterowania a oprócz tego w piątkowy wieczór świętowaliśmy urodziny Huberta.

W sobotę o godzinie 9.30 wyjechaliśmy na rajd po Borach wg itinerera. Trasa liczyła ok. 80km z przerwami na konkurencje rajdowe i chwilę relaksu na kajakach co wg nas było pomysłem znakomitym. Po powrocie z rajdu organizatorzy zaprosili nas do udziału w „Pochodzie Borowiaków”. Wieczorem odbyły się konkurencje z motocyklami oraz wesołe konkursy dla dzieci i dorosłych. Zabawy i śmiechu było co niemiara. Trzeba przyznać, że członkowie klubu „Dragon” mają fantazję. Oczywiście wszystko odbyło się z zachowaniem wszelkich norm przyzwoitości jak na rodzinną imprezę przystało. W pikniku wzięły udział całe rodziny, nawet z bardzo małymi dziećmi zarówno na motocyklach jak i w samochodach.

W niedzielę odbyła się tradycyjna, szesnasta już Wystawa Pojazdów Zabytkowych. Podczas wystawy prezentowane były; motorowery, rowery, motocykle, auta, traktory inne urządzenia i przedmioty z dawnych lat.

Zmiana miejsca wystawy na Plac Zamkowy była bardzo dobrym krokiem. Nowe miejsce zapewnia lepsze warunki dla właścicieli pojazdów i gości.

W imprezie udział wzięli wszyscy aktywni klubowicze; Maciek na AJS, Jarek W. na Triumph, Jarek M. na Royal Enfield, Jarek S. na Triumph, Marcin H. na Norton, Sławek na Kawasaki, Piotr na Norton, Wiesław na Panther, Krzysztof na Sarolea, Kamil na Ariel, Hubert na BSA, Marcin K. na BSA. Wielu z nas przybyło z całymi rodzinami. Wszyscy zgodnie wyraziliśmy nasze zadowolenie.