logo drogi kaszubskiej

Ariel Owners Motorcycles Club Annual Rally 2015. Isle of Man

Marzenia się spełniają! Byliśmy na Wyspie Man, słynącej z odbywających się tam od 1907 roku wyścigów ulicznych: Man TT; i to na naszych dość wiekowych już motocyklach.
Wyprawę zaczęliśmy planować już w styczniu, kiedy dowiedzieliśmy się, że w tym roku odbędzie się tam Ariel Owners Motorcycles Club Annual Rally.
W wyprawie wziął udział Tomek (Ariel Model F - 1929 r.) i ja, Piotr (Ariel Red Hunter 500-1938 r.).
Do Holandii dojechaliśmy wraz z motocyklami busem. Później przeprawa promowa z Hook van Holland do Harwich. Angielską część trasy przejechaliśmy na kołach (z południowo-wschodniej Anglii do Liverpoolu),z naszymi przyjaciółmi z Anglii i Niemiec (wielkie podziękowania za wszelką pomoc i gościnne przyjęcie). Z Liverpoolu prom do Douglas (Isle of Man).
Na miejscu dobrze zorganizowany czas, zwiedzanie muzeów, prywatnych kolekcji motocykli i samochodów oraz innych, najciekawszych miejsc na wyspie. Ale przede wszystkim przejazd słynną wśród motocyklistów na całym świecie trasą wyścigu Man TT.
Naprawdę wspaniałe i niezapomniane przeżycie!
Cały wyjazd bardzo udany: bardzo dobra pogoda, tylko jeden dzień z deszczem,
Wyspa Man przepiękna, motocykle nie zawiodły. W rajdzie wzięło udział ponad 100 motocykli marki Ariel plus kilka innych angielskich marek.
Przejechaliśmy motocyklami łącznie około 1300 km (jazda przez Anglię do Liverpoolu i z powrotem, trasy na wyspie oraz wycieczka do Draganfly Motorcycles - firmy zajmującej się sprzedażą części do motocykli Ariel i B.S.A.
Wielkie dzięki dla Tomka za wspólny wyjazd.