logo drogi kaszubskiej
You need to upgrade your Flash Player or to allow javascript to enable Website menu. Get Flash Player

Ariel Owners Motorcycles Club Annual Rally 2015. Isle of Man

Marzenia się spełniają! Byliśmy na Wyspie Man, słynącej z odbywających się tam od 1907 roku wyścigów ulicznych: Man TT; i to na naszych dość wiekowych już motocyklach.
Wyprawę zaczęliśmy planować już w styczniu, kiedy dowiedzieliśmy się, że w tym roku odbędzie się tam Ariel Owners Motorcycles Club Annual Rally.
W wyprawie wziął udział Tomek (Ariel Model F - 1929 r.) i ja, Piotr (Ariel Red Hunter 500-1938 r.).
Do Holandii dojechaliśmy wraz z motocyklami busem. Później przeprawa promowa z Hook van Holland do Harwich. Angielską część trasy przejechaliśmy na kołach (z południowo-wschodniej Anglii do Liverpoolu),z naszymi przyjaciółmi z Anglii i Niemiec (wielkie podziękowania za wszelką pomoc i gościnne przyjęcie). Z Liverpoolu prom do Douglas (Isle of Man).
Na miejscu dobrze zorganizowany czas, zwiedzanie muzeów, prywatnych kolekcji motocykli i samochodów oraz innych, najciekawszych miejsc na wyspie. Ale przede wszystkim przejazd słynną wśród motocyklistów na całym świecie trasą wyścigu Man TT.
Naprawdę wspaniałe i niezapomniane przeżycie!
Cały wyjazd bardzo udany: bardzo dobra pogoda, tylko jeden dzień z deszczem,
Wyspa Man przepiękna, motocykle nie zawiodły. W rajdzie wzięło udział ponad 100 motocykli marki Ariel plus kilka innych angielskich marek.
Przejechaliśmy motocyklami łącznie około 1300 km (jazda przez Anglię do Liverpoolu i z powrotem, trasy na wyspie oraz wycieczka do Draganfly Motorcycles - firmy zajmującej się sprzedażą części do motocykli Ariel i B.S.A.
Wielkie dzięki dla Tomka za wspólny wyjazd.